Friday, September 24, 2010

Dolphing slaugher begins again. (sick fucks)

''It's clear to see that Taiji is starting to fall to pieces, the town is not prospering and it's time to try something new,'' Mr Dalton said
Via  www.theage.com


So basically, a little town in Japan, Taiji. Has began their annual dolphin/whale killing spree on September first. Based on last year incident with the dolphins, the hunters would drive the dolphins/whales into a cove and begin to slaughter them According to a small sea Shepard in Japan, they have killed 15 pilot whales and were processed behind screens of a small town in Tokyo. 
    I really hate theses guys I mean they're hurting theses dolphins because they're eating "too much fish". Yeah that's right, they are killing dolphins, not for them to eat dolphin meat, they're killing them because they think dolphins are pests, like dolphin are like rats or cockroaches.  We need to make them stop injuring / killing theses dolphins. Theses animals are harmless, not a threat to society, and most important of all, they're fucking awesome.
Are you with me with this protest against the killing spree of dolphins?!

GENERAL DOLPHIN WANTS YOU TO.

54 comments:

Galwarrior said...

Damn those Japanese..

peedewba said...

LOL he swims in a vodka filled tank

Souf. said...

Wow that sucks.

Silly Old Bum said...

aw dolphin is so cute

Anonymous College Student said...

Vegetarian here so yes.

MVTM said...

*hug*

Jordan Swish said...

Watched a show on the discovery channel about this a week ago, its really disturbing

izmeer said...

Hell Yeah

Netto Hikari said...

Oh god, that Dolphin pic.

J-Kane said...

You have my full support, mate. Watch Life, narrated by David Attenborough. Dolphins call each other by distinct names, and have a complex language. They've been video taped multiple times rescuing humans, and defending them against shark attacks. My heart bleeds for them, mate.

Thanks for the comment, always following my followers :)

-JKane

Drackar said...

While I do agree that they are doing something wrong.

Dolphins are not harmless. They are the only species besides humans known to both A) kill for fun, and B) rape.

Starcraftstrats said...

Ill help you protect the dolphins.

momo said...

i did my part :)

Home Alone Stoned said...

thats messed up man. somebody needs to do something

MacPCharmony said...

good point here...

darkmanx said...

If I could adopt a dolphin I would.

Ajeis said...

Dolphin sex is the best

momo said...
This comment has been removed by a blog administrator.
bigLUCC said...

We must attach lazer beams to their heads.

Biff Tanner said...

That's messed up, Have you ever seen the documentary "The Cove" it's on Netflix instant if you have it.

Dempsey said...

PROTECT ALL OF THE DOLPHINS.
THEY ARE NOT TUNA.
THEY ARE SMART CREATURES.

Seriously, they're so intelligent, why would anyone slaughter them?

Twitter.com/CawlinForReal

Ishu said...

WTH, damn! Dolphins are the second most intelligent animals after monkeys! and the only ones besides us humans that have sex for pleasure!!!

rbs said...

I bet whale tastes really really good...

TSFan said...

lol @ general dolphin

Dr. Phun said...

"Kiiiil dolphiiin, kiiiil whaaale!" - southpark :P

Maxxy said...

that can be really funny :D

Sadistic said...

Have you heard about dolphins raping people though? haha. apparently it happens

Indie0987 said...

Southpark also proposed the solution, I believe..

"Cheeken and cow? CHEEEKEN AND COOOOW!"

Randy Weezner said...

they in japans water, they will push them out if need be

Muhunty said...

dolphins are the most helpfull in the world.

I SUPPORT Dolhpins all the way.

shirou said...

lifehackguy supports your blog..

DongAlong said...

Dolphins are gonna take over the world.

Ipod reviews said...

DOPHRRINN???
WHARREEEE??

Majin said...

I see no problem with this just like most people have no problems with killing cows and chickens

Serson said...

dang japanese, killing dolphins.

deviants0ul said...

ROFL... Very interesting post dude. Look forward to more in the future! Keep in touch.

Blenderhead said...

Post is kind of sick. I'm glad someone out there cares this much. I mean, aside from the appointed PETA. Will be checking back often. Keep Up the work.

ChaosReaper said...

LOL. Did you know Dolphins feel pleasure during sex?

Randy said...

I remember the south park episode about this. :/ I like japan a little but this is one of the parts I don't

The Ambassador said...

Stuff like this is really sad.

Defective Robot said...

Thats fucked up

Harry said...

They really can be cunts the Japanese.

Themensquarters said...

wow your background and blog style is so mind refreshing :P

Austin Da Silveira said...

fuck you dolpheeeeeen

Tarjei said...

sucks man

Vernin The Rat said...

Whoa.

Tornado Jackson said...

As I've said before, your blog is awesome.

http://tornadojackson.blogspot.com/

gabranth17 - http://gabranth17.blogspot.com/ said...

awesome blog, also japan has always been like this to these animals... hopefully one day the world will care

Vlad said...

JAPAN STRONG!

3milelimit said...

Ugg, this stuff just always pisses me off!

leetdragon7 said...

i read that as dude fucks dolphin,

HiveNode said...

Dolphins are evil animals anyway.

Sarah Bananahammock said...

J-Kane said it best. Dolphins are incredible.

Dante N. said...

That is just so insane that it makes no sense at all. Surely they have the intelligence to realise that dolphins are on the endangered list and that slaughtering them by their thousands is not a good idea. God damn.
Maybe the richer countries should just supply enough fish to the town every year so that they don't need to fish and therefore don't need to kill dolphins. It woulds cost less to the world in the long run.

Post a Comment